dilluns, 31 d’agost del 2009

Final del blog

Amb aquesta entrada posso punt i final al meu blog de Ntae.

El bog m'ha servit per anar fent un petit resum de totes les eines, exercicis, activitats que hem conegut a l'asignatura. En el meu blog també he publicat noticies que m'han impactat o que he volgut compartir amb els meus companys, totes referents algun tema tecnologic o referents a l'educació.

Per a mi Ntae a estat una asignatura que li he extret molt "de suc", vull dir que m'ha servit per coneixer coses que no tenia ni idea que existien. Jo em consideraba un bon "informatic" a nivell d'usuari però ara gràcies al curs puc considerar-me també un bon informatic a nivell docent. Tot el que he après ho podré utilitzar en el meu futur com a mestre.
També he consegut eines que em serviran com un usuari d'informatic a casa, com pot ser els preferits de google, ja que abans els meus preferits només podiea tenir-los al meu ordinador i moltes vegada els habia perdut al cambiar d'ordinador, ara conec una eina que em permet guardar aquests preferits a Internet.

L'asignatura en generla estic satisfet perque apart de haver apres, com ja he explicat, gairebé tot ho hem fet des d'un de vista pràctic, i crec que això es bàsic amb aquestes eines ja que li agafes "el truquillo" quan toques, investigues i jugues amb aquests recursos. També crec que el fet de haver-hi temes que els han explicat els companys o nosaltres mateixos en ha servit per possar-nos a la pell d'un mestre.

Espero que el blog hagi servit d'ajuda als companys que l'han consultat.